LOKALITA
Levice
TYP
Obchodný priestor
PLOCHA
90m²
UKONČENIE
12 / 2019
Hlavnou ideou návrhu vstupných priestorov reklamnej agentúry bolo zakomponovať myšlienku prírody. Návrh sa niesol vzhľadom k zamýšľaným možným zmenám a so zachovaním stávajúceho nábytku v menšom rozsahu zmien.
Špeciálne sme sa zamerali na veľmi príjemnú a stále obľúbenejšiu tematiku lesa. Ten má všeobecne upokojujúci a regeneračný vplyv, zároveň zelená farba je farba pozitivity a optimizmu, vyvoláva pocit kľudu, stimuluje myšlienkovú aktivitu a kreativitu.
V užšej vstupnej chodbe sme navrhli tematický pult z konárov brezy a menšie sedenie. Bude sa tu dať nahliadnuť k zaujímavej doterajšej práci firmy, ktorá by mohla byť zakomponovaná v obrazoch na stene. Po vstupe do ďalšej časti sa nachádzal otvorený priestor, ktorý sme prerozdelili s víziou oddelených miestností – dve miestnosti pre prácu a stoly s počítačmi, tlačiarne a i.; posuvnými dverami uzatvárateľný priestor pre rokovanie s klientmi a prezentáciu materiálov. Nachádza sa tu aj väčší sklad, ktorý miestnosť nenápadne predeľuje.